اخبار روزاقتصاد

UNDP با بنیاد DFINITY برای افزایش شمول مالی شرکت های کوچک و متوسط ​​همکاری می کند

UNDP با بنیاد DFINITY برای افزایش شمول مالی شرکت های کوچک و متوسط ​​همکاری می کند

برنامه توسعه سازمان ملل متحد (UNDP) با نیروگاه فناوری بلاک چین مستقر در سوئیس، بنیاد DFINITY، همکاری کرده است تا مشارکت مالی برای شرکت های کوچک و متوسط ​​را افزایش دهد.

UNDP در یک بیانیه مطبوعاتی در تاریخ 3 ژوئیه شراکت را اعلام کرد و اشاره کرد که بنیاد DFINITY از رایانه اینترنتی (ICP

UNDP و بنیاد DFINITY با هم همکاری می کنند

UNDP می‌گوید بنیاد DFINITY از راه‌حل‌های هویت دیجیتال غیرمتمرکز ICP، Internet Identity (II) استفاده می‌کند تا نمونه اولیه را برای استفاده در آزمایشی UCT در کامبوج ایجاد کند.

طبق برنامه UNDP، این پروژه گامی بزرگ در جهت بهبود اعتماد دیجیتال و افزایش مشارکت مالی برای شرکت‌های کوچک، کوچک و متوسط ​​(MSME) در سراسر جهان است.

مارکوس نتو، دستیار دبیرکل سازمان ملل متحد و مدیر دفتر سیاست و پشتیبانی برنامه UNDP، گفت: «مشارکت با بنیاد DFINITY یک لحظه مهم در تلاش های ما برای پیشبرد گنجاندن دیجیتال و توانمندسازی اقتصادی برای MSMEs در کامبوج است.

برنامه آزمایشی 10 کشور را پوشش خواهد داد

فناوری بلاک چین می‌تواند به افزایش امنیت کاربر کمک کند و سیستم‌های اعتبارسنجی دیجیتال را در دسترس‌تر کند، عواملی کلیدی که می‌توانند باعث پایداری و رشد اقتصادی شوند.

به این ترتیب، UTC راه حلی با هدف پذیرش بیشتر فناوری های دیجیتال است. Neto اضافه کرد که شامل استفاده از راه حل های مبتنی بر بلاک چین می شود.

اگرچه این آزمایشی، MSMEها را در کامبوج هدف قرار می دهد، برنامه توسعه سازمان ملل متحد قصد دارد راه حل UCT را برای رسیدن به 10 کشور توسعه دهد. این سازمان در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد: این ابتکار همچنین بخشی از هدف گسترده UNDP برای استفاده از فناوری بلاک چین و نوآوری برای تقویت دستیابی به اهداف توسعه پایدار (SDGs) است.

UNDP UCT را در مشارکت با مقامات پولی سنگاپور (MAS) در میان سایر شرکای استراتژیک.

در همین حال، همکاری بنیاد DFINITY با UNDP چند هفته پس از راه اندازی API شرکت بلاک چین برای تقویت بلاک چین انجام می شود. قابلیت همکاری.

در ماه ژوئن، رایانه اینترنتی اعلام کرد اعتبار تایید شده خود را، راه حلی با هدف فعال کردن کارآمد و اشتراک‌گذاری مطمئن داده‌های شخصی در Web3.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا